شرایط قوانین و مقررات فروشگاه مال‌کالا

مشتری گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و خرید کالاها به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود مشتریان حقوقی و یا حقیقی به وب‏‌سایت مال‌کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین مال‌کالا است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین مال‌کالا از سوی مشتری است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

1- فروشگاه مال‌کالا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با مشتری است.

2- فروش لوازم پزشکی و آزمایشگاهی فقط به بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می‌گردد. لذا در پنل کاربری مدارک لازم ارسال گردد.

3- فروش لوازم آزمایشگاهی فقط به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انجام می گردد.

4- پیش از سفارش سفارش لوازم آزمایشگاهی ویژه مدارس، بایستی با شماره دفتر مرکز تهران تماس حاصل نمایید.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر اعم از حقوقی و یا حقیقی به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مال‌کالا اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

مال‌کالا متعهد است اطلاعات محرمانه بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و اشخاصى که از خدمات فروشگاه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت ‌کند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.mallkala.ir است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در فروشگاه مال‌کالا به وسیله ارسال کد سفارش از طریق اعلان هنگام خرید در پنل کاربری و از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. مال‌کالا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مال‌کالا به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مال‌کالا محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

خسارت در هنگام حمل و نقل

 

مال‌کالا همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق پنل کاربری) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مال‌کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مال‌کالا اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش مال‌کالا ارسال شود.

 

نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

 

1- تمامی نقدها، نظرها و مطالب کاربران از طریق ارسال نظر در بخش زیرین کالاها دریافت می شود.

2- به منظور ثبت و پیگیری دقیق شکایات، تمامی شکایات مرتبط با مال‌کالا از طریق پنل کاربری و بخش ارسال تیکت مهیا می باشد.

© کلیه محتویات سایت مال‌کالا شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت مال‌کالا تعلق دارد.

 

قوه قهریه

 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، مال‌کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

مال‌کالا خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

 

شرایط قوانین و مقررات فروشگاه مال‌کالا