وبلاگ

کیسه اکسیژن – اکسیژن بگ

]][vc_single_image image=”14667″ img_size=”medium” add_caption=”yes” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_border_circle_2″ onclick=”custom_link” title=”کیسه اکسیژن ( اکسیژن بگ ) قابل حمل 35 لیتری” link=”https://www.mallkala.ir/product/%D8%A8%DA%AF-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%DB%8C%DA%98%D9%86-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-35-%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C/”]]]_text]

جهت سفارش محصول کیسه اکسیژن ( اکسیژن بگ) کلیک نمایید

کیسه اکسیژن از جنس pvc  بوده که برای استفاده افراد بی ضرر و غیر سمی است. عمده کاربرد آن در مصارف خانگی و بیمارستانی است.

بگ اکسیژن جانشین مطمئن جهت حمل اکسیژن مصرفی بیمارانی هست که در مسافرت نمیتوانند کپسول حمل کنند، بیمارانی که در منزل به اکسیژن درمانی نیاز دارند می توانند از سیلندرهای کوچک اکسیژن استفاده نمایند ولی در مسافرت حمل کپسول اکسیژن به دلیل جا گیر بودن و وزن زیاد آن طاقت فرساست. بک اکسیژن با حجم ۳۰ لیتر اکسیژن فشرده با وزن حداکثر ۵۰۰ گرم بسیار سبک و کم حجم و محکم و مطمئن میتواند تحولی جدید برای بیماران محترم ریوی باشد.

اکسیژن از کپسول اصلی به داخل این بگ رها شده و از طریق شلنگ رابطی که در بسته محصول میباشد به شلنگ بینی و دهانی متصل میگردد و با شیر تنظیم قابل کنترل میباشد.

اکسیژن بگمکانیسم و عملکرد کیسه اکسیژن :

برای استفاده اکسیژن بگ شلنگ رابط را به ست رطوبت دهی و ماسک اکسیژن دهانی بیمار متصل کنید. گازهای خشک ، غشاهای مخاطی تنفسی را دهیدراته می نمایند . وسایل مرطوب کننده که بخار آب را به هوای دمی اضافه  می کنند ، برای اکسیژن تراپی به ویژه جریان های بیشتر ازlit / min2 ضروری می باشند  .

این وسایل رطوبتی حدود 20% تا 40% فراهم می نمایند . اکسیژن از میان آب مقطر استریل عبور کرده و سپس از طریق یک لوله ، این هوای مرطوب تنفس می شود .

کاربرد اکسیژن بگ :

بیماران ریوی ، بیماران نیازمند اکسیژن در طول سفرهای میان مدت و بلند مدت

بگ اکسیژن

دیدگاهتان را بنویسید