وبلاگ

فواید کیسه آب گرم

کاربرد کیسه اب گرم

اسپاسم یا گرفتگی عضلات یعنی انقباضات غیرارادی، ناگهانی و  معمولا دردناک عضلات. اکثرا برای درمان این عارضه  کمپرس آب سرد یا گرم توصیه می شود.در این بخش فواید کیسه آب گرم را بیان می کنیم:

 

فواد کیسه اب گرم

 

 

فواید کیسه آب گرم:

1. کاهش کمردرد:

كمردرد معمولا مشكل شایعی است كه در بین اکثریت  مردم رواج دارد. افراد زیادی كمر درد را حداقل برای یكبار در زندگی خود تجربه كرده اند. برای تسكین این گونه دردهای موضعی به طور معمول گرما و حرارت پیشنهاد می شود چراكه گرما التیام بخش دردهای موضعی ماهیچه ای و عضلانی می باشد.لذا  استفاده از کیسه های آب گرم با توجه به قابلیت انعطاف پذیری که دارند به راحتی بر روی شکم یا کمر قرار گرفته  و تاثیر بسزایی دارند.

2.قابل حمل:

به دلیل ضخامتی که کیسه های آب گرم دارند به راحتی میتوان از آن ها استفاده کرد  و بدون نگرانی از سوراخ شدن  روی کیسه های آب گرم بنشینید.  چرا که کیسه های آب گرم از پلی استر فازی تولید شده  و هیچ اشعه الکترومغناطیسی را برای ایجاد گرما تولید نمیکنند.بنابراین آنها طبیعی ترین و بهترین روش برای انتقال گرما هستند .

3. گرمای مطبوع:

کیسه آب گرم بدون هزینه های سوخت و یا هزینه برق تمام گرما را برای شما فراهم می کند. از این محصول می توان برای گرم کردن رختخواب خود نیز استفاده کرد.

4. رهایی از درد مفاضل:

کیسه آب گرم  برای کسانی که بطور مداوم درد مفاصل دارند بسیار مفید است و همچنین برای افرادی که دچار گردن درد می شوند و افرادی که دچار گرفتگی عضلات می شوند  بخصوص برای ورزشکاران مورد استفاده قرار میگیرد ، لذا  به جز در موارد خاص که برای مداوا پزشک متخصص درمان را تعیین می کند می توانیم بدون نگرانی برای تنش عضلانی، درد معده، گرفتگی و آرتروز استفاده کنیم.

5. شکل و سایز های مختلف برای سلیقه ها و مصارف مختلف:

کیسه آب گرم در سایز های کوچکتری در بازار برای قسمت های کوچکتر بدن وجود دارد که  سفتی و درد ماهیچه ها را کاهش می دهند و همچنین می توانند به عنوان کمپرسور آب گرم  برای کاهش تورم استفاده شوند.

6. کمک به هضم غذا:

کیسه آب گرم  بعد از یک وعده کامل غذا می تواند به هضم آن کمک کند .

 

کاربرد کیسه آب گرم

یک نظر در “فواید کیسه آب گرم

  1. admin گفت:

    با سلام ممنون از دیدگاه مثبت شما امیدواریم با کمک شما دوستان این مسیر عقب مونده در مملکت جبران بشه (به شرط ورود کالا و تحریم نبودن )

دیدگاهتان را بنویسید